Het is zo ver!!! - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van denise sanders - WaarBenJij.nu Het is zo ver!!! - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van denise sanders - WaarBenJij.nu

Het is zo ver!!!

Blijf op de hoogte en volg denise sanders

13 September 2013 | Verenigde Staten, Nashville

Het is eindelijk zover. Na 4 maanden eindelijk reizen. Alles is gepakt en alles pas erin. Morgen ochtend vroeg naar San Francisco!!!

De laatste 3 weken is er niet zo veel meer gebeurd. Alleen nog naar de dokter geweest. Het was niet al te best nieuws. Het gaatje zit er nog steeds. Ze wouden een plaatje in mijn oor doen over het gaatje heen. En ik zag die naalt en ik dacht o nee dat gaat niet gebeuren. Ze moesten het eerst verdoven voordat het geplaats kan worden. De dokter vroeg allemaal dingen en opeens zij hij dat het beter was als ze het plaatje niet zouden plaatsen. Ik was gelijk helemaal blij. Het is beter omdat er dan geen druk is in mijn oor met al dat vliegen en druk verschillen. Ik moet als ik weer thuis ben WEER naar de dokter en ik hoop dat het daarna gewoon goed is. Ik ben het nu wel helemaal zat. Al die dokters en dat het maar niet beter wordt. Ik hoop dat ik er geen last van heb tijdens het vliegen.

Ik ga daar niet meer aandenken. Ik ga genieten in San Francisco, Grand Canyon en New York. In 2 weken ben ik weer thuis en gaat het leven weer beginnen.

  • 13 September 2013 - 09:22

    Ingeborg:

    Hey Denise,

    Balen van het gaatje in je oor, maar dat komt later ook vast weer goed.

    Nu eerst heerlijk reizen!! Wat zal je daar een zin in hebben. VEEL PLEZIER en tot gauw.

    Groet, Ingeborg

  • 13 September 2013 - 14:12

    Ciska Van Veen:

    Dag Denise,

    Vervelend dat het gaatje er nog steeds zit. Hopelijk heb je er geen last van tijdens het vliegen. Je zal vast genieten van al dat moois dat je gaat zien en dan ben je het oor vast snel vergeten.. Ik zal aan je denken en benijd je enorm. Heel veel plezier ,geniet ervan en ook samen met je moeder in New York.

    Groeten Ciska

  • 15 September 2013 - 12:14

    John En Hetty:

    Ha Denise,

    nou het zit erop voor jou, eindelijk reizen en vakantie en over een weekje zie je moeders weer. (Gisteren draaiden we samen bardienst dus ben ik volledig op de hoogte;-) Jammer dat je oor nog niet hersteld is, gelukkig dat ze het plaatje toch niet wilden plaatsen. Al die naalden ook;-( Dat kunnen ze in Nederland ook en bovendien is het dan meer vertrouwd voor jou.
    Gisteren heeft het team van Ian gewonnen (5-3) en waren ze weer helemaal blij. We zijn benieuwd naar de foto's van al dat moois wat je ongetwijfeld gaat zien. Natuurlijk zijn we ook benieuwd naar jou! Wat heb jij een ervaring opgedaan zeg, dat nemen ze niet meer van je af.
    Nou Denise, dit is waarschijnlijk voor nu ons laatste berichtje via deze site, have fun, enjoy yourselve and take care, love and greetings Hetty, John and Ian.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

denise sanders

Actief sinds 25 April 2013
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 6770

Voorgaande reizen:

12 Mei 2013 - 28 September 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: