Wat is dit nou? - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van denise sanders - WaarBenJij.nu Wat is dit nou? - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van denise sanders - WaarBenJij.nu

Wat is dit nou?

Blijf op de hoogte en volg denise sanders

14 Juni 2014 | Verenigde Staten, Nashville

De week met de LIT's was geweldig. We hebben super veel gedaan en natuurlijk counselor van de week. Deze week had ik First Camp. Dat zijn kinderen van 5 en 6 jaar. Dit is hun eerste ervaring met kamp. Ze doen 2 dagen mee met Day camp en daarna 3 dagen met Overnight en de kinderen blijven ook slapen. Wij moesten de eerste 3 ochtenden al om 7:15 bij de bussen en auto's zijn om de kinderen op te vangen. Als de kinderen weer weg waren moesten we weer meedoen met Overnight. het was best wel een zware week. Ik vond het leuk, maar deze leeftijds groep is niet voor mij.

Volgende week zit ik opeens bij day camp. Dit jaar is overnight en day camp gescheiden, daarom vond ik het raar dat ik nu bij day camp zit. Wat blijkt, een counselor van day camp wil bij de soldaat kinderen zijn en daarom moet er iemand van overnight naar day camp. Ik ben ook de enige die ervaring heeft met day camp. Het enige ding is dat zij het mij niet hebben gevraagd of ik het wil doen. Zij zijn er blijkbaar al vanuit gegaan dat ik het allemaal prima vond. Op zich vind ik het prima, maar ze hadden het eerst wel kunnen vragen. Het wordt dus elke dag om 6:15 opstaan, omdat ik al vroeg bij de bussen en auto's moet zijn. Als de kinderen weer weg zijn moet ik weer meedoen met overnight. Het gaat een zware week worden, maar we zien wel hoe het gaat.

Dit weekend ga ik naar de dierentuin en verder heb ik nog niet zoveel plannen. Misschien wat aan mijn kostuum werken. Dat heb ik waarschijnlijk nog niet verteld. Elke week is er een thema en op woensdag avond is er een groot spel. Dan moeten de counselors verkleden. Dan het stomme is dat je zelf moet betalen voor een kostuum. Zij willen dat wij ons verkleden, maar we moeten het wel zelf betalen. Het ligt er natuurlijk aan wat je bent en hoeveel je er voor wilt uitgeven. Ook al heb je er niet zoveel aan uitgegeven, het is toch wat.

  • 15 Juni 2014 - 12:28

    John:

    Hey Denise,

    ja meid soms is het 'werk' iets minder leuk en dat heeft vaak ook met miscommunicatie te maken. Je bent in elk geval ervaren genoeg om day camp te leiden. Maar ik ben het met jou eens, het was netter geweest als ze even overlegd hadden. Je zult zien dat aan het eind van de zware week het achteraf best wel mee zal vallen. Die kleine kinderen groep vond je vorig jaar ook maar zo, zo. Naar welke dierentuin ga je? Ik ben benieuwd naar de verschillen, met name op de grootte van de dierverblijven, met Nederland. Het park op zich zal daar natuurlijk wel groter zijn, alles is in de USA groter, toch? Wat de kleding betreft, tegenwoordig moet overal voor betaald worden, daar kom je wel overeen. Nou wij wensen je toch een hele mooie week toe, keep smiling Denise.

    liefs

    John, Hetty en Ian.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

denise sanders

Actief sinds 25 April 2013
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 6758

Voorgaande reizen:

12 Mei 2013 - 28 September 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: