We zijn weer begonnen - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van denise sanders - WaarBenJij.nu We zijn weer begonnen - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van denise sanders - WaarBenJij.nu

We zijn weer begonnen

Blijf op de hoogte en volg denise sanders

08 Juni 2014 | Verenigde Staten, Nashville

Na de ropes training, was de Stafftraining. Tijdens de training zijn we als groep dichter bij elkaar gekomen. Het is echt een geweldige/ gezellige groep.

Vorige week begon de eerste week. De week was voorbij gevlogen. Ik had de oudste groep. LIT is een groep kinderen dat gericht is om een counselor te worden. We hebben veel andere activiteiten gedaan dan de andere groepen. Ik ben deze week tot beste counselor van de LIT geworden. Dat vond ik een hele eer.

Dit weeken was er een festival in Nashville, dus daar zijn we met een groep heen geweest. Zondag middag komt alweer de volgende groep met kinderen. Ik heb deze week de allerjongste kinderen. De kinderen zijn 6 en 7 jaar. De kinderen zijn 3 dagen overdag alleen op kamp en ze komen 2 dagen overnacht op het kamp. Het is meer zodat de kinderen kunnen kijken wat het is om te overnachten op kamp en hoe het er allemaal aan toe gaat. Het is totaal anders dan de groep van vorige week, maar ik zie allemaal wel hoe het gaat.

• 08 Juni 2014 - 11:05

Pa:

Lieve denise

Wat een leuk verslag van je hoe het gaat .hoop dat het van de week ook zo leuk wordt .
    Geniet er van en nog veel plezier met elkaar , groet van je vader. Xxx

• 08 Juni 2014 - 16:46

John:

Hi best counselor of the LIT. Wat leuk. Je ben weer aan het genieten en leren! Jij bent daar als een vis in het water. Hoop dat het zo goed blijft gaan. Ian werkt "bij" Eveline;-) hij moet nog wat wennen, hij vindt het wel spannend nog! Heb je goede muziek gehoord in Nashville? Wat vond je van die stad?
    Hou jij een dagboek en/of reisverslag bij. Ik lees het volgende keer wel. Have fun and take care dear Denise, greetz van Hetty Ian en John

• 10 Juni 2014 - 12:49

Ingeborg:

Beste counselor, toe maar!! Mooi hoor!
    Hoe was het festival in Nashville? Leuk dat je met een groep daar naartoe bent geweest, lekker chillen en muziek luisteren.
    Veel plezier met de jongste kids.
    Groet!!