Ik ben er weer!!! - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van denise sanders - WaarBenJij.nu Ik ben er weer!!! - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van denise sanders - WaarBenJij.nu

Ik ben er weer!!!

Blijf op de hoogte en volg denise sanders

23 Mei 2014 | Verenigde Staten, Nashville

Het voelt niet als een jaar, maar het is toch zo. Het voelt alsof ik helemaal niet ben weggeweest. De vlucht ging goed en ben helemaal veilig aangekomen. Deze week heb ik ropes training gedaan en dat was niet zo moeillijk. Volgende week begint stafftraining en horen we alles over de nieuwe veranderingen. Er is een nieuwe directeur, dus er is veel veranderd. Tot nu toe zijn het goede veranderingen.

Het is jammer dat veel mensen niet zijn teruggekomen van vorig jaar. Ik heb tot nu toe veel nieuwe mensen ontmoet en het is een hele leuke groep.

Deze week ben ik alweer naar Wallmart en Sonic geweest en ik zeg eerlijk, dat heb ik echt gemist!! Dit weekend ga ik met een groep naar het winkelcentrum en moeten we voor stafftraining van cabin veranderen.

  • 23 Mei 2014 - 23:01

    John Sandee:

    Hallo Denise, fijn dat je weer veilig, gezond 'thuis' bent geland. Leuk weer van je te horen. De Sandeetjes wensen je veel plezier and lost of fun and pleasure! Xxx van ons greetz John, Hetty en Han

  • 24 Mei 2014 - 00:17

    Mireille:

    Hey Denise

    Fijn dat je een goede vlucht hebt gehad en veilig bent geland.
    Leuk om te lezen dat je er weer echt veel zin in hebt! Kan me best voorstellen dat het voelt als thuiskomen. Ook al zijn er veel veranderingen de plek en het kamp blijven hetzelfde en na je verblijf van vorig jaar voelt dat vast heel vertrouwd!
    Ik wens je namens ons allemaal weer een hele fijne tijd!

    Tot over een poosje!

    Liefs mireille en de drie mannen

  • 24 Mei 2014 - 05:14

    Jolanda :

    Lieve denise

    We wensen je weer een hele fijne tijd in de USA geniet ervan veel plezier en succes.

    Xxxx pa en ma , eveline en patrick

  • 24 Mei 2014 - 06:33

    Bart:

    Hou ons op de hoogte. Ik wil verhalenbundels zien.

  • 25 Mei 2014 - 22:38

    Ingeborg:

    Ha Denise,

    Fijn dat het goed voelt en dat je een gezellige groep nieuwe mensen ontmoet hebt.

    Veel plezier,
    Ingeborg

  • 26 Mei 2014 - 12:39

    Peter En Klary:

    Hey Denise,

    Goed te horen dat alles goed is verlopen en dat je je weer thuis voelt. Veel plezier en we kijken alweer uit naar het volgende verslag.

    Groetjes, Peter en Klary.

  • 27 Mei 2014 - 16:21

    Ciska :

    Dag Denise,

    Fijn om te horen dat je een goede reis hebt gehad en dat je het leuk vind om weer in de USA te zijn.
    Ik ben met je moeder dit weekend naar Kopenhagen geweest en jij bent regelmatig ter sprake gekomen.
    Ik hoop dat je er weer een fijne tijd zal hebben ,zonder ongelukken dit keer.

    Succes en veel plezier .
    Groetjes Ciska.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

denise sanders

Actief sinds 25 April 2013
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 6751

Voorgaande reizen:

12 Mei 2013 - 28 September 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: